lauantai 30. huhtikuuta 2011

Kämmekkäät ja sukanalku

Pääsiäisen aikaan neuloin kämmekkäät.
  • Ohje: Omasta päästä
  • Lanka: Novita Nalle violetti 39g
  • Puikot: 3
  • Koko: minulle sopiva
  • Tekoaika: 23-26.4.2011 
Mallin olen siis itse keksinyt, ja kai näistä tuli sen tyyliset kuin yritinkin. Nopeasti nämä ainakin valmistuivat.

Mallineule muodostaa tuollaisia kuusikulmioita, mistä kämmekkäät saivat nimensä. Tässä vielä lähikuvaa mallineuleesta.
Nämä olivatkin jo keskiviikkona koekäytössä, kun käväsin yliopistolla. Hyvin toimivat. Käsiä ei palellut, mutta silti oli näppäräpi käsitellä rahoja tai lukea kirjaa kuin lapaset käsissä. Ennen minulla ei ole ollukkaan kämmekkäitä. Miten olen oikein pärjännyt?
Ravelryssä neulotaan suomalaista mysteerisukkaa. Minä vasta eilen, mutta tänään taitoluistelua katsoessa sain kirjoneule osuuden valmiiksi ensimmäisestä sukasta.

Hyvää Vappua kaikille!

7 kommenttia:

  1. Upeat kämmekkäät! Meinaatko julkaista ohjeen jossain? Hyvää vappua sullekin!

    VastaaPoista
  2. Ihanat kämmekkäät!! :) Noista todellakin voisi julkaista ohjeen! :)

    VastaaPoista
  3. Neulekirppu, kiitos! Ohjeen julkaisen ehkä sitten kun koulukiireet helpottavat.

    Roina, kiitos! Ohje siis tulee myöhemmin, jos nyt osaan sellaisen kirjottaa.

    Judiuni, kiitos!

    VastaaPoista
  4. Kauniit kämmekkäät:) Minäkin odottelen ohjetta, tuollaiset on varmasti kiva tehdä:)
    Ja kivan näköista sukkaa pukkaa!
    Mukavaa toukokuuta sinulle:)

    VastaaPoista
  5. Onnea uudelle blogille :) Kämmekkäiden ohjetta odotellessa, upea mallineule!

    VastaaPoista
  6. Lila, kiitos ja hyvää toukokuuta myös sinulle.

    Emma, kiitos sinullekin.

    VastaaPoista

Kerrothan minulle mitä tykkäsit, kiitos.